Vote for me!

12.09.2012

I'm 20!

Yesterday was my birthday. When I was a little girl I thought I would have been grown up at twenty, but now I feel like I have so many things to learn. Twenty years have gone so fast, and I'm happy to say I spent them with the right people. 
It was a lovely day. I had lunch with my family, I hung out in the afternoon, and I had dinner with friends. My special thanks goes to Lara, the adorable girl dressed in blue who organized our birthday celebration.
Here are some pictures of the night.
-
Ieri è stato il mio compleanno. Quando ero una bambina pensavo che sarei stata adulta a vent'anni, ma adesso mi sento come se avessi tante cose da imparare. Vent'anni sono volati e sono felice di dire di averli passati con le persone giuste.
E' stata una bella giornata. Ho pranzato con la mia famiglia, di pomeriggio sono uscita e ho cenato con gli amici. Un speciale ringraziamento va a Lara, l'adorabile ragazza vestita di blu che ha organizzato il festeggiamento del nostro compleanno.
Ecco alcune foto della serata.


Can you see those white things on my hair? They are snow flakes! It snowed in the afternoon.
-
Vedete quelle cose bianche sui miei capelli? Sono fiocchi di neve! È nevicato di pomeriggio.











Lara wore a super pretty blue caviar manicure by Pupa. 
-
Lara ha indossato una caviar manicure blu carinissima di Pupa.


Thank you all so much for the beautiful evening! I love you!
-
Grazie a tutti per la bella serata! Vi voglio bene!


OUTFIT DETAILS

Eyeglasses/Occhiali - Tom Ford
Sweater/Maglione - H&M
Earrings/Orecchini - Pimkie
Watch/Orologio - Zenit

7 comments:

  1. Happy birthday!:) Late but from my heart <3
    Great pictures!:) You really had a great time:)
    And how beautiful you are!:)
    XOXO

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Grazie!
      Ti ho votata su Grazia! In bocca al lupo! :)

      Delete
  3. Tantissimi auguri :) E scusa il clamoroso ritardo :)

    ReplyDelete
  4. grazie mille per il bellissimo commento sul mio blog, sono lusingata! =)
    ora ti seguo! =)

    Marta
    A NEW fashion view

    ReplyDelete